Wednesday 18 September 2013

KEM KELA !

Program Interaksi PPAKKUM 2013/2014 
13-15 Sept 2013 

" Pendidik Berkualiti , Generasi Berinovasi "

Beberapa hari lepas kami 2nd year telah menyelesaikan projek pertama kami :)
Alhamdulillah, segala susah & senang kami harungi bersama , cewah! HAHAH
Saya hanya jadi AJK Pengangkutan bersama ketua saya Yat !

Kalau diikutkan tugas kami paling senang dr ahli jawatankuasa lain, 
tp apapun banyak yang kami pelajari sepanjang menjalankan tugas ini :)

Perjumpaan untuk brifing tentang program kami,



13 Sept,
Berkumpul  di UM Sentral, 
honestly kami terkejut mula2 dapat bas sekolah,
sbb masa call dia kate bas yg biasa guna balik kg,
so saya ingat bas persiaran la,
last2 bas sekolah,
mula2 habis digelakkan kawan saya,
sampai sy pun gelak tak keluar suara HEHEH
tp pepun Alhamdulilah sgt,
bas ini sangat selesa, sama mcm bas persiaran,
pemandu pun mesra,
berbaloi sgt rasa :)

& pagi tuh sempat membuat sandwitch untuk peserta,
antara bahan yg disediakan HAHAH

Then sampai sana, kawan saya shikin gantung banner program kami,

Ini saya & Yat , AJK Pengangkutan !
& Shah Zaini Pengarah program ini.

Sampai2 kami kena pasang khemah kami sendiri :)

Ini Sal, roomate khemah saya :) 

Selepas solat & makan , kami start dgn aktiviti LDK.






Pada sebelah malam, kami ada Night Walk, mula2 jalan berkumpulan,
then jln2 sorang2 , berdebar sgt tp bila dah selesai , sgt lega !

14 Sept, 
Hari yang dinanti !
Aktiviti Rakit, Water Confident !



My group "eight power2 boom!" WATER CONFIDENT! 





Team berakit, Me, Sal & Yana ! :) 

Then lepas makan & solat kami sambung xtvt 
Flying fox, Titian Burma, Titian Silara !
Juga!
Kami perlu masak untuk hidangkan kpd prof kami Dr.Mariani ,
Saya jadi tukang kipas dgn daun pisang itu HEHEH

Dan disusuli dgn malam kebudayaan.

15 Sept,
Kami start dgn Jungle treking, 
banyak bukit curam yg kami naiki,
sangat penat & mencabar!



1st time belajar buat atap bumbung guna ini!


Our group made it 2nd da fastest! =D 

After that, majlis penutupan, my group "eight power2 boom" menang 2nd place !! weeeee~~


Then , solat , makan , siap2 untuk pulang.
Sempat bergambar beramai2 :)


Jurulatih say bybye, u all da best !! 
KEM KELA da best !! 




























No comments:

Post a Comment