Thursday 2 May 2013

FESTAKA 2013 !






Pada 28/4/2013, hari SABTU, sy menghadiri program FESTAKA, kawan2 PAKK sy terlibat dalam projek FESTAKA iaitu Festival Tari Kanak-Kanak. Saya amat menyukai kanak2, sesuai dengan course saya Pendidikan Awal Kanak-kanak (PAKK) :) 

Apabila kawan saya mengajak sy ke aktiviti ini saya rasa tak sabar ingin melihat adik2 kecil menari tarian tradisional kita di Malaysia ini.

Saya masih teringat gaya lincah dan bertenaga kanak2 dr pelbagai sekolah, ada diantara mereka telah menjuarai banyak anugerah dlm seni tarian tradisional ini. Saya juga amat terkejut dengan kebolehan mereka menari seperti professional. 


Untuk pelajar UM, kami hanya perlu membayar RM2 , juga dapat gift 1 deodorant dr Dove. Selepas habis semua persembahan, sy dan kawan bergambar dengan salah seorang kanak2 yg menari, sangat comel. 


Saya dan rakan juga membeli baju official dr FESTAKA, hanya rm18, juga dpt gift 1 deodorant spray dr Dove. Baru sy tahu wangi juga deodorant Dove , hehe :)






No comments:

Post a Comment