Sunday 5 May 2013

PRU13

Bertugas di Sekolah Kebangsaan Batu 4 .

Saya & kawan baik saya Syakirah , bersama2 bertugas :)


Suasana di dalam bilik pengundian. 


Tag nama saya & kawan saya.



Tahun neh PRU13 bg sy sangat meriah, atau mungkin baru saya ambil perhatian tentang ini, jujur saya katakan dulu saya tidak mahu ambil tahu langsung tentang PRU ini, just dgr org cakap & ambil tak kisah, but thn neh i feel like want to involve, nak mengundi dah tidak boleh, tak daftar lg, but for sure next PRU i will vote ! 

Even I dont vote, saya jadi AJK Pilihan Raya, but sbb baru lagi, so shift sy pukul 2ptg-4ptg sahaja, yg dah berpengalaman baru dia bagi kerja yg agak susah.

Walaupun sekejap, saya saya excited & happy sgt dengan pengalaman yg saya dapat, saya dapat merasa suasana bagaimana pilihan raya itu sendiri, yang penting rasa menjadi orang yg menjalankan tugas, tugas saya senang je, just potong nama pengundi yang datang & make sure SPR menjalankan tugas dgn telus. 

No comments:

Post a Comment