Sunday 12 May 2013

Session 4

 Alhamdulillah nasib sempat ke session last neh pada pukul 5pm at KPS Cafe, sbb bas untuk kem saya bertolak pada pukul 7pm. Kami habiskan session ini dengan seronok, pelbagai tajuk yang kami borakkan, lama juga kami borak sampai rasa tak cukup je, nak lama2. 

Terima kasih kepada coach Azeeda, Akmal & Harif kerana banyak memberi nasihat yang sgt berguna kepada saya, dan sy rasa berguna juga kepada kawan group5 saya. Pengalaman dan nasihat yg mereka share sgt menarik dan dapat digunakan untuk panduan kami di UM ini. 

Saya tgk gambar mereka semasa 11 Mei wrap-up dgn En.Amirul sgt seronok, agak jeles jugak, tapi apalah daya, kena pergi ke kem subjek PJK saya, wajib pla tuh, 10 markah dapat untuk pergi ke kem tuh.

Banyak pengalaman yang saya dapat, lawan futsal ngan bdk sekolah menengah di Perak, lama dah tak maen futsal, kalah 2-0 , tapi seronok sgt! Then, macam biasa mesti de Malam Kebudayaan, kumpulan kami decide untuk buat dikir barat, kami reka sendiri lirik & gaya, sgt lawak, memang pengalaman yang tak dapat dilupakan walaupun menang saguhati je HAHAH 

Lastly, untuk rakan2 program SERU saya, gudluck untuk coming exam nti, moga2 berkesempatan kita berjumpa lagi :)


pinjam jap gambar Yatie eh :)

No comments:

Post a Comment